Vores SPINNING hold:

spinning sal.jpg

Spinning med jesper

Spinning er cykling til musik på en stationær cykel. Intensiteten styres gennem ændring i belastning, temposkift samt stående og siddende kørsel. Spinning er effektivt for konditionen og forbrændingen, uden at stille krav til koordinationsevnen. En sjov og inspirerende motionsform for dig, der vil forbedre din udholdenhed og øge din forbrænding. Jeg glæder mig til at se dig på mit hold


spin mix (som er for alle)

40 min let spinning + 20 min på gulvet i fitness salen, hvor der arbejdes med mave, ryg baller og lår. En formiddags time for alle. Baby’er er også velkommen


DSC09113.jpg

spinning med Dorte lorentzen

På mit hold er der plads til ALLE.
Jeg kører mine biketimer med alt hvad hjertet begære. Bjergkørsel, høj intensitet og spurt, landevejskørsel, teknisk træning og skønne intervaller. Det hele er krydret med det svedigste musik og det er tilladt at synge med ( hvis du kan). Jeg LOVER dig sved på panden, MAX gas og højt humør


DSC09110.jpg

spinning med mette +50

Alle kan være med på vores hold, også selvom du ikke er 50+. Jeg sørger for at alle kan følge med i
præcis det tempo som passer dig, og til dejlig musik. Har du aldrig prøvet at spinne før, så aftaler vi bare
at du kommer lidt før. Så skal jeg nok vise dig til rette. Husk håndklæde og en fyldt vanddunk


vores fitness hold:

holdtræning4.jpg

Step med malene

Step fokuserer på intensiv og effektiv træning uden svær koreografi. Der anvendes en stepbænk hvor der arbejdes med simple trinkombinationer. Timen er for dig som ønsker en sjov og effektiv time til god musik og uden høje krav til tekniske færdigheder.
Step er et ”freestyle” hold – hvilket betyder, at instruktøren har frie tøjler til at sammensætte timen. Og så er det sjovt og hårdt.
Det kan være svært de første par gange til du får basistrinene på plads. Når du har dem så kører det for dig. Step forbedrer konditionen, forbrændingen og koordinationsevnen


holdtræning.jpg

fitness & styrke med malene & Josefine

Fitness og styrke er et hold baseret på styrketræning af hele kroppen. Træningen foregår med vægtstænger og skiver. Holdet er for dig som ønsker en fast og markeret krop og opnå en god forbræning.
Alle kan deltage, men det er en fordel at du har kendskab til de mest basale styrketræningsøvelser. Og hvis ikke så lærer du det


kettel.jpg

cirkeltræning med louise & Mikael

Der vil være fokus på styrke og kondition via cirkeltræning. Vi vil arbejde med egenvægt og redskaber som for eksempel Kettlebell. Alle kan være med, det kræver bare at man er klar til at give den gas i en time og være lidt øm et par dage efter. Vi lover det bliver hårdt, sjovt og ikke mindst fremragende træning.


DSC09115.jpg

jumping fitness med anne, Trine & sanne

Jumping fitness er et dynamisk fitness program som udføres på specielt udviklede jumping prof trampoliner.
Jumping blev dannet med tanke på at udvikle et træningsprogram der styrkede kroppen på en positiv og livsglad måde. Det er en kardiotræning kombineret med god musik og glade mennesker. Kompleksiteten af øvelserne bevirker at hele kroppen styrkes.
Prøv det.. du bliver super glad og motiveret


hold.jpg

Step & MBL med anja

Beskrivelse er undervejs….


boksehandsker.jpg

Boksning med
Ann-Jeanett

På mit bokse hold får du pulsen i vejret ved hjælp af øvelser taget fra bokseverdenen. Vi slår ikke på hinanden, men fokuserer på en alsidig boksetræning, som indeholder elementer af kontidions, kredsløbs- og styrketræning, hvor man blandt andet benytter sandsæk til at opnå en hård cardiotræning. Hvis du ønsker at tabe dig eller komme i form uden at bokse kampe, er dette måske holdet for dig. Boksetræning er hårdt på den fede måde, og jeg lover at du får sved på panden J. Det kræver ingen forudsætninger – udover en god kondition, et godt helbred og masser af vilje. Boksetræning giver dig masser af mental power – Vel mødt til en omgang sveddryppende, hård træning